بلیط هواپیما را با Google Flights چک کنید

اگر به دنبال بهترین سایت برای چک کردن قیمت و دیگر موارد بلیط هواپیما می باشید. به سایت گوگل فلایتز سری بزنید. در این گزارش از دیجیاتو کاملا با کارکرد این سایت بین المللی آشنا خواهید شد.

 

اشیا ممنوع در هواپیما

 

از انجایی که جرقه آغازین صنعت هوایی با رویاپردازی برادران رایت برای پرواز انسان، زده شد. از آن روز تاکنون صنعت هوایی پیشرفت های قابل ملاحظه ای داشته است و همین امر موجب شده است تا انسان ها از این صنعت بیشتر استفاده کنند.

پیشرفت تکنولوژی در دنیای مدرن موجب شده است تا زندگی با سرعت بالاتری به پیش برود و برای این که بتوان هم پای این دنیا حرکت کرد باید زمان خود را به بهترین نحو برنامه ریزی کنیم تا دچار اتلاف وقت نشویم.

اگر می خواهید از اتلاف وقت جلوگیری کنید یکی از بهترین های راه های جلوگیری از اتلاف وقت استفاده از سیستم حمل و نقل هوایی به جای سایر سیستم های حمل و نقل است چرا که سفر با هواپیما موجب می شود تا زمان کمتری را در مسیر باشید.

برای استفاده از این سیستم باید اقدام به خرید بلیط کنید. برای خرید می توانید روش های مختلفی را تجربه کنید. به سایت خود ایرلاین مراجعه کنید و بلیط مورد نظر را خریداری کنید. یا به فرودگاه بروید و به صورت حضوری بلیط خود را تهیه کنید که به صرفه نیست و وقت زیادی از شما می گیرد.

امروزه به دلیل گسترش این صنعت شرکت های زیادی در کنار ایرلاین ها از این سیستم حمل و نقل سود می برند و به فعالیت می پردازند. از جمله ی این شرکت ها می توان به شرکت هایی اشاره کرد که اقدام به تولید برنامه هایی برای خرید بلیط به صورت آنلاین کرده اند.

از جمله ی این شرکت ها می توان به Skyscanner، Google Flights، Travel Trends و Expedia Group اشاره کرد.

آیا تاکنون نام گوگل فلایتز را شنیده اید؟گوگل فلایتز همانطور که از نام آن بر می آید مربوط به شرکت گوگل است که در زمینه پروازی فعالیت می کند. اما روش فعالیت این نرم افزار به چه صورت است و چه ارتباطی با خرید خرید بلیط هواپیما در سراسر جهان دارد؟

گوگل فلایتز چیست؟

گوگل فلایتز برنامه ای است که به شما این امکان را می دهد تا به برنامه ی پروازی ایرلاین های مختلف دسترسی داشته باشید و علاوه بر آگاهی از زمان پرواز از قیمت بلیط های این ایرلاین ها نیز آگاهی داشته باشید.

به این صورت که زمانی که شما اطلاعات مربوطه مانند مبداً، مقصد و زمان پرواز مورد نظر خود را وارد می کنید گوگل فلایتز بر اساس فیلترهای مشخص شده بلیط های مربوطه را برای شما لیست می کند و می توانید بهترین بلیط را انتخاب کنید.

این سایت دارای امکانات و ویژگی های بسیاری می باشد. ویژگی دیگری که این نرم افزار دارد این می باشد که قیمت بلیط در یک روز قبل و بعد از تاریخ وارد شده را نیز به شما نشان می دهد تا با مقایسه آن ها ارزان ترین بلیط را خریداری کنید.

هم چنین این برنامه می تواند قیمت پروازهای هر ماه را به شما نشان دهد و در زیر تقویم خود نوار گرافیکی ای دارد که بالا رفتن و پایین آمدن قیمت ها را مشخص می کند.

 

 

چگونه از گوگل فلایتز استفاده کنیم؟

  • وارد com/flights شوید.
  • شهر یا فرودگاه مبداً و مقصد را وارد کنید. برای این کار می توانید از نقشه ای که گوگل در اختیار شما قرار می دهد نیز استفاده کنید.
  • نوع بلیط خود را انتخاب کنید: چارتر، یک طرفه، با توقف و …
  • در بالا تعداد مسافرین و کلاس پروازی را انتخاب کنید.
  • در تقویم تاریخ دقیق یا بازه زمانی را وارد نمایید
  • حال شما ارزان ترین بلیط های هر روز را مشاهده خواهید کرد.( البته تقریباً در هر ۲۴ ساعت تنها یک بار قیمت ها به روز می شوند. )
  • از بین نتایج به دست آمده بلیط مورد نظر را انتخاب کنید
  • معمولاً پس از انتخاب بلیط مورد نظر برای تکمیل خرید به وب سایت شرکت هواپیمایی انتخاب شده برده می شوید.
  • برای لغو، تغییر زمان و حل هر مسئله ی دیگر در مورد بلیط هواپیما پس از خرید با شرکت هواپیمایی یا نمایندگی مسافرتی آنلاین آن تماس بگیرید.

البته این سایت معایبی نیز دارد. یکی از معایبی که گوگل فلایتز برای کاربران ایرانی دارد مانند سایر سایت های بین المللی، نحوه ی پرداخت هزینه است. چرا که به دلیل تحریم های موجود امکان پرداخت به صورت مستقیم و با کارت های بانکی وجود ندارد.

حداقل می توانید از این طریق به لیستی از قیمت ها دسترسی داشته باشید و به راحتی آن ها را با یکدیگر مقایسه کنید تا بهترین بلیط را برای خود تهیه کنید.

 

 

چرا گوگل فلایتز؟

  1. سرویس گوگل فلایتز یک سرویس جست و جو برای بلیط مناسب است که علاوه بر فیلتر قیمت شامل فیلترهای متعدد دیگری نیز مانند امکانات و راحتی است که برای بسیاری از افراد موارد مهمی تلقی می شود، می باشد. بنابراین در این سرویس می توانید با مشخص کردن فیلترهای مورد نظر خود بهترین بلیط را برای سفر خود به دست آورید.
  2. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که درگیر تبلیغات در سرویس های جست و جو برای بلیط شده باشید با وجود اینکه ایرلاینی به شما به عنوان ایرلاین بهتر معرفی شده باشد در حالی که امکانات مناسبی را به شما ارائه نکرده باشد. بهتر است تا این بار به گوگل فلایتز سری بزنید و از او راهنمایی بگیرید. چرا که گوگل فلایتز بدون جانبداری و حمایت از ایرلاین خاصی اقدام به لیست پروازهای مناسب برای شما می کند و این شما هستید که انتخاب می کنید کدام پرواز برای شما بهتر است.
  3. تعطیلات آخر هفته است و نمی دانید که زمان خود را در کجا بگذرانید. این مسئله را به گوگل فلایتز بسپارید. این سرویس گزینه ای به نام "هر چی شانس بگه" دارد که می تواند بر اساس موقعیت مکانی شما جاذبه های گردشگری نزدیک شما را به شما نشان دهد و از بین این ها می توانید یکی را انتخاب کنید.
  4. قیمت بلیط های هواپیما همواره در حال تغییر است و آگاهی از آخرین نرخ بلیط هواپیما یکی از مهم ترین موارد برای خرید بلیط است. این امکان در سرویس گوگل فلایتز قرار دارد و می توانید از آن بهره ببرید.
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

خرید vpn با ip ثابت

خرید فیلترشکن موبایل

خرید vpn با ip ثابت