رپورتاژ آگهی دقیقا چیست؟

رپورتاژ آگهی دقیقا چیست؟

رپورتاژ آگهی,ریپورتاژ آگهی,خرید رپورتاژ آگهی,v\,vjhc h'id,تعرفه رپورتاژ آگهی,v\,vjhC h'id,نمونه رپورتاژ آگهی,رپورتاژ آگهی رایگان,سایت های رپورتاژ آگهی,پکیج رپورتاژ آگهی,خرید رپورتاژ آگهی دائمی,فروش رپورتاژ آگهیرپورتاژ آگهی,ریپورتاژ آگهی,خرید رپورتاژ آگهی,v\,vjhc h'id,تعرفه رپورتاژ آگهی,v\,vjhC h'id,نمونه رپورتاژ آگهی,رپورتاژ آگهی رایگان,سایت های رپورتاژ آگهی,پکیج رپورتاژ آگهی,خرید رپورتاژ آگهی دائمی,فروش رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی به انگلیسی Ads reportage یا Advertorial – رپورتاژ یا رپورتاژ آگهی چیست؟ چگونه یک رپورتاژ آگهی هدفمند بنویسیم؟ آیا خرید ریپورتاژ باعث فروش بیشتر سایت فروشگاهی یا افزایش ورودی گوگل سایت من خواهد شد؟ هنگام خرید رپورتاژ به الکسای سایت توجه کنیم یا به دامین آتوریتی؟ اگر شما هم با این پرسش ها روبرو شدید پیشنهاد می کنیم این پست کاربردی و کوتاه را تا انتها مطالعه کنید.

رپورتاژ آگهی دقیقا چیست؟

یک محتوای تبلیغاتی اثرگذار از آرم تجاری وبسایت است که جهت افزایش برندینگ و اعتبار سایت خریداری می شود. منظور از افزایش اعتبار به معنی ساده کسب ارزش و آبروی بیشتر سایت شما برای موتور های جستجو , به ویژه گوگل است که به آن ارزش ناب سایت (link equity) نیز گفته می شود.

چگونه یک رپورتاژ آگهی گیرا بدون کلیشه و ویروسی بنویسیم؟

ابتدا مواردی را بیان می کنیم که کمتر به آن پرداخته شده است و یا طرز تفکر اشتباه در وب فارسی با سیاست “ترجمه کن و بنداز بدون آگاهی” شکل گرفته است هر چند در سئو و بهینه سازی سایت هیچ چیزی مطلق درست یا غلط نیست اما مورادی که در تجربه مشاهده شده است با مقاله های ترجمه شده از زمین تا آسمان فرق دارد.

۱_بهترین سایت برای خرید رپورتاژ آگهی

بهترین مکان برای خرید رپورتاژ آگهی سایت هایی هستند که جذب لینک طبیعی سایت (link equity بیشتر) ارسال کننده رپورتاژ آگهی بالا باشد. مانند: • سایت های خبری قدیمی –  •• وب سایت هایی که  ابزار های آنلاین تحت وب, خدمات و ابزار وبلاگ نویسی را ارائه می دهند و مورد سوم نیز ••• سایت های سبک زندگی قدیمی و معتبر. در مورد چهارم متوجه خواهید شد که چرا الکسای سایت پذیرنده رپورتاژ آگهی برای گوگل اهمیتی ندارد!

۲_بهترین روش لینک سازی در تبلیغات رپورتاژ

در تاریخ امروز, بهترین شیوه لینک گذاری در مطالب را در موارد زیر می توانید مشاهده کنید:

  • بهتر است ۳ تا ۵ لینک در متن تبلیغاتی شما قرار بگیرد؛
  • به یک صفحه از سایت به هیچ عنوان دوبار لینک ندهید؛
  • لینک ها حتما فالو و پست شما یکتا یا بدون تکرار در وب باشد؛
  • افزایش طبیعت در لینک سازی سرعت پرش کلمات کلیدی را در گوگل چند برابر می کند؛
  • اعتبار سایت الویت خرید رپورتاژ آگهی باشد و الکسای سایت معیار دوم.

۳_سوال هایی که قبل از خرید رپورتاژ آگهی باید از خود بپرسید

قبل از اقدام به خرید باید ۲ مورد زیر را درک کنیم:

  1. انتقال اعتبار از سایت ۱ به سایت ۲ با اکوییتی لینک و دامین اتوریتی سایت ارزیابی می شود (اندازه گیری با سایت موز داد کام)
  2. میزان بازدید سایت ۱ به سایت ۲ با الکسای سایت ارزیابی می شود (اندازه گیری با سایت الکسا داد کام)

بنابرین اگر هدف شما بازدید محتوای تبلیغاتی است باید به الکسای سایت توجه کنید اما اگر هدف شما افزایش اعتبار در میان موتورهای جستجو (کسب رتبه در نتایج) مانند گوگل است بهتر است به دامین اتوریتی سایت میزبان رپورتاژ آگهی توجه شود.

  • اگر افزایش رتبه در گوگل و اعتبار خالص سایت هدف رپورتاژ آگهی است پس الکسا ارزش ندارد (الکسا مهم نیست – دامین آتوریتی مهم است)
  • اگر محتوای رپورتاژ آگهی خبری (اطلاع رسانی) است و میزان بازدید موقت برای شما مهم است بنابرین الکسای سایت اهمیت دارد (الکسا مهم است – دامین آتوریتی مهم نیست)

۴_ارزش مترادف ها در رپورتاژ آگهی

از مترادف ها کمک بگیرید, به طورمثال قصد دارید کلمه کلیدی عکس پروفایل را بهینه سازی کنید لیست تمام مترادف های عکس پروفایل و مرتبط با عکس پروفایل را جمع آوری کنید (مانند: عکس نمایه – عکس نیمرخ – تصویر پروفایل و عکس نیم نما) و به عنوان کلمه کلیدی هدف به آن لینک دهید. توصیه می شود در هر رپورتاژ فقط به یک مترادف از کلمه کلیدی لینک دهید. مثلا عکس نمایه یا تصویر پروفایل را جایگزین کلمه کلیدی اصلی یعنی عکس پروفایل کنید.

۵_نکات و ترفندهایی که اثر گذاری خرید رپورتاژ آگهی را دوچندان خواهد کرد

  1. داستان سرایی کنید , برای پرسشی در زمینه کاری منحصر به خود راه حلی ارائه دهید تا محتوای تبلیغاتی شما در وب ویروسی شود؛
  2. از لیست ها در نوشته کمک بگیرید؛
  3. محتوای تبلیغاتی ایده آل بین ۷۰۰ تا ۱۲۰۰ کلمه است؛
  4. تعداد لینک بیشتر در محتوا اثر بخشی وارونه دارد؛
  5. پاراگرافها را طبقه بندی کنید و با اعداد نشان دهید؛
  6. اگر برای وب سایت های فروشگاهی رپورتاژ آگهی می خرید ارزش محصول را با علت ثابت کنید.

منبع: ابزار وبلاگ

 

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

خرید vpn با ip ثابت

خرید فیلترشکن موبایل

خرید vpn با ip ثابت