الگوریتم Fred در سئو

 

 اگر وب‌سایت شما تعداد زیادی تبلیغ غیرمرتبط داشته باشد که صرفاً برای افزایش درآمد و نه ایجاد محتوای باکیفیت برای کاربران در آن قرار گرفته‌اند، سایتتان در رتبه‌بندی موتور جستجو نشانه‌گذاری می‌شود.

وب‌سایت‌هایی که متوجه تغییر در ترافیکشان شدند، معمولاً به‌شدت بر درآمد تبلیغ وابسته بوده و درآمد را نسبت به محتوای باکیفیت در اولویت قرار داده بودند. به نظر می‌رسد فرد فقدان ارتباط موضوعی و تخصص که در سایت‌ نمایش داده می‌شود را هدف قرار داده است. درواقع ماهیت آن داشتن محتوای هدفمند، مرتبط و باکیفیت است که کاربران بتوانند به‌راحتی آن را پیدا کنند.

این عامل چه تاثیری بر جستجوی محلی دارد؟

اگر با چک‌لیست وب‌سایت گوگل انطباق دارید و محتوای به‌روز و مرتبط را در سایتتان دارید، جستجوهای محلی به‌ندرت تحت تاثیر این به‌روزرسانی قرار می‌گیرند. به‌عنوان‌مثال، اگر شما یک فروشگاه لباس آنلاین در منطقه‌ی محله‌ی خودتان دارید تا زمانی که سایتتان با الگوریتم گوگل هماهنگ باشد، تحت تاثیر قرار نخواهید گرفت؛ منظور از هماهنگی این است که تمامی تگ‌های آلت/متا/عنوان، فاویکون، سرعت بارگذاری بالا و مواردی از این دست را داشته باشید.

درهرحال اگر وب‌سایتتان به‌روز نیست و محتوی آن به لباس مرتبط نیستند، گوگل این موارد نامرتبط را از جستجوی کاربران محروم می‌کند و رتبه‌ی شما را تضعیف می‌نماید. بنابراین، کمپانی‌های بزرگی که مقدار بسیار زیادی محتوا بدون حوزه‌ی تخصصی خاصی دارند، احتمالاً بیش از بقیه تحت تاثیر این تغییر قرار می‌گیرند.

اگر محتوایتان پیش از ۲۰۱۴ نوشته شده و از آن زمان تغییرات اندکی در وب‌سایتتان انجام گرفته، باید به‌روزرسانی آن را در نظر داشته باشید.توصیه میکنیم که مدام محتوا و کلیدواژه‌های سایتتان را به‌روزرسانی نمایید؛ همین امر شما را به یکی از قدرت‌های صنعت تبدیل کرده و باعث می‌شود مرتبط بمانید. وقتی‌که رقابت آنلاین به این شکل شدید وجود دارد، این موضوع اهمیت بیشتری خواهد یافت و باید بهترین بمانید.

از شر بک‌لینک‌های قدیمی و نامرتبط خود خلاص شوید.

اگر بک‌‎لینک‌های عمومی یا قدیمی دارید، فرد شما را نشانه‌گذاری خواهد کرد و رتبه‌ی جستجوی شما تضعیف خواهد شد. به‌عنوان‌مثال، بک‌لینک‌هایی که به مسیرهای کسب‌وکار قدیمی تعلق دارند.

اعتقاد داریم که محتوا و بک‌لینک‌ها باید به‌صورت مداوم به‌روز شده و تغییر یابند. سئو یک‌شبه اتفاق نمی‌افتد؛ این‌که به رتبه‌های بالای گوگل برسید و همان‌جا بمانید. برای این کار نیاز به برنامه‌ریزی، استراتژی و کار سخت‌کوشانه دارید.

کلید کار، توسعه‌ی کمپین خاص و شخصی‌شده بر اساس صنعت و کسب‌وکار خودتان است. اکنون رسیدن به استراتژی بازاریابی دیجیتال درست و مختص خودتان و همچنین حضور قدرتمندانه‌ی آنلاین از طریق بازاریابی چندکاناله اهمیت بیشتری یافته است. به‌روزرسانی‌هایی نظیر فرد را درک می‌کنیم و بر روی طراحی وب‌سایت و توسعه‌ی مداوم بهبودها در رتبه‌ی موتورهای جستجو کار می‌کنیم. با مشتری‌های سئوی خود تحت عنوان شریک کار می‌کنیم تا کسب‌وکارتان را رشد دهیم و باعث شویم که مشتریان بالقوه‌ی بیشتری شما را ببینند.

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

خرید vpn با ip ثابت

خرید فیلترشکن موبایل

خرید vpn با ip ثابت