صفر تا صد بهترین تصویر پروفایل ، عکس پروفایل چیست؟

صفر تا صد بهترین تصویر پروفایل ، عکس پروفایل چیست؟

عکس

 بهترین عکس پروفایل چه ویژگی هایی دارد؟

برترین نوع تصویر پروفایل دخترانه و پسرانه، عکس از شانه به سر یا هدشات است! فراموش نکنید که عکس‌های هدشات عادی از سر و شانه تشکیل می‌شوند اما اگر عکس هدشات را به‌منظور نمایش در پروفایل برای گوشی و وب می‌گیریم رعایت موارد زیر ضروری است:
– اکثریت تصویر شامل صورت باشد
– دقت کنید که پروفایل‌ها معمولاً کوچک نمایش داده می‌شوند
– افراد به تماشای چهره شما مایل هستند نه چیز دیگری
– نه خیلی دور، نه خیلی نزدیک باشید
– اجازه دهید دیگران چهره شمارا ببینند اما عکس را شلوغ نکنید
برای نمایش بهترین تصویر پروفایل، ۶۰ درصد عکس به‌صورت – ۳۰ درصد به شانه و ۱۰ درصد به فضای خالی اختصاص یابد.

بدترین تصاویر پروفایل چه ویژگی هایی دارد؟

بدترین عکس‌های پروفایل شامل موارد زیر است:
– عکس‌های رازآلود یا مبهم
– آواتارهای کارتونی و فانتزی
– عکس‌های مورب نمایه
– نگاه با جدیت و مستقیم به دوربین
– عکس‌های هنری از نصف صورت
– عکس با عینک آفتابی و یا با متعلقات
– عکس‌های هواداری (مگر آنکه در آن زمینه فعالیت دارید)
– پروفایل‌هایی که به‌سرعت تغییر می‌کنند

عکس پروفایل تکی یا گروهی؟

واقعاً عکس گرفتن از علاقه‌ها – خوراکی‌ها – دوستان – خانواده و بچه‌ها برای تصویر نمایه بسیار وسوسه‌انگیز است، اما شما را تشویق به انجام این کار نمی‌کنیم تنها به یک دلیل، عکس پروفایل فقط درباره شما است. همواره توصیه می‌شود عکس‌های گروهی را برای پروفایل انتخاب نکنید زیرا پروفایل گروهی باعث می‌شود مردم شما را به سختی بشناسند.

عکس پروفایل چیست؟

همان عکس پروفایل جدید است که برای اکانت‌های (حساب کاربری) شبکه‌های اجتماعی – پیام‌رسان و یا کانال‌ها به‌منظور استفاده شخصی و تجاری انتخاب کرده‌اید شاید تعیین عکس به نظر ساده برسد اما این تصویر پروفایل یک جورایی هویت و شناسنامه شما در فضای مجازی است که دقیقاً بر زندگی واقعی شما تأثیرگذار است.

پیشنهاد مطلب: نتایج زنده فوتبال Livescore مقصد شماره یک شما برای دیدن نتایج زنده فوتبال امروز یا در هر زمان از ۲۴ ساعت شبانه روز یا فردا (تقویم بازی فردا) یا حتی دیروز (نتایج) است. پلتفرم لایو اسکور تنها با داشتن یک وب سایت ، هزاران رویداد فوتبال را از سراسر جهان فراهم می کند. سایت نمایش نتایج زنده با ارائه ساعت و زمان دقیق یک دسته بندی زنده از بازی ها را بر اساس کشور به همراه موقعیت مکانی نمایش می دهد.

لبخند و تماس چشمی پروفایل

در تاریخ امروز ، لبخند و تماس چشمی در گیرایی عکس‌های دخترانه و پسرانه بسیار تأثیرگذار است. محققان دریافتند چه از نگاه مردانه و چه از نگاه زنانه، مردم دنبال اشخاصی هستند که به ترتیب لبخند و نگاه بی‌پرده آن‌ها جذاب و جذاب‌تر است ازاین‌رو هنگام گرفتن عکس‌های پروفایل مطمئن شوید که لبخند می‌زنید و چشمان شما برق (فکر کردن به چیزی که به آن افتخار می‌کنید باعث درخشش چشمانتان خواهد شد) می‌زند.

قانون صفر تصویر پروفایل

قانون صفر، چیزی که هر عکاس، محقق و نظرسنجی بر آن اتفاق‌نظر دارد، چهره‌ها یک نوع تصویر منحصربه‌فرد و قدرتمند هستند و مهم‌ترین موضوع، عکس نمایه در مورد شما است بنابراین عکس پروفایل تنها باید به چهره شما اختصاص یابد. اطمینان حاصل کنید که صورت شما در مرکزیت تصویر قرارگرفته و همچنین تم و فضای عکس همانند زندگی واقعی به نظر می‌رسد.

جمع‌بندی بهترین عکس پروفایل

اگر هدف عکس گرفتن برای نمایش در پروفایل‌های کاربری شخصی است تقریباً همیشه باید به سراغ هدشات(headshot) بروید اما اگر عکس به‌منظور برند سازی و یا نمایه شرکت گرفته می‌شود، بدون شک به اهداف کسب‌وکار شما بستگی دارد قبل از عکس گرفتن این سوال را از خود بپرسید: اولین تصویری که می‌خواهم با آن به استقبال مشتری یا بازدیدکننده بروم چیست؟

منابع:

  • https://telegra.ph/profile-photos-07-18-2
  • https://www.pinterest.com/pin/586664288964293288/
  • https://www.codetools.ir/photos.html

 

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

خرید vpn با ip ثابت

خرید فیلترشکن موبایل

خرید vpn با ip ثابت