چگونه از Google بخواهیم در URL های ما مجددا بخزد

 

اگر اخیرا به یک صفحه در سایت خود مطالبی اضافه کرده اید و یا آن صفحه را تغییر داده اید، می توانید از Google بخواهید برای بازبینی مجدد آن صفحه، با استفاده از یکی از روش های ذکر شده در اینجا اقدام کند.

دستورالعمل های عمومی

  • خزیدن می تواند از چند روز تا چند هفته طول بکشد. صبور باشید و پیشرفت را با استفاده از گزارش وضعیت ایندکس یا ابزار بازرسی URL انجام دهید .
  • تمام روش های شرح داده شده در اینجا در مورد زمان پاسخ همان است.
  • یک توافق برای ارسال URL های شخصی وجود دارد.
  • چندین درخواست برای یک URL یا نقشه سایت، هرگز باعث سریعتر شدن درخواست نمی شود.

    روش درخواست خزیدن

    از ابزار بازرسی URL استفاده کنید

    از  URL ابزار بازرسی برای ارسال URL های فردی به فهرست گوگل استفاده کنید. توجه داشته باشید که اگر تعداد زیادی URL دارید، باید یک Sitemap را به جای آن ارسال کنید .

    برای ارسال یک URL به فهرست:

    1. URL را  با استفاده از ابزار بازرسی URL بررسی کنید .
    2. نمايه درخواست را انتخاب کنيد  . این ابزار یک تست زنده بر روی URL را اجرا می کند تا ببیند آیا مسائل مربوط به نمایه سازی آشکار است یا خیر، این صفحه برای نمایه سازی در صف قرار می گیرد. اگر ابزار مشکلی را با صفحه پیدا کند، باید سعی کنید آنها را تعمیر کنید.
    ارسال نقشه سایت:

    Sitemap یک راه مهم برای Google برای کشف URL ها در سایت شما است. یک نقشه سایت همچنین می تواند شامل ابرداده های اضافی در مورد نسخه های متناوب زبان و صفحات مربوط به ویدئو، تصویر یا اخبار باشد. نحوه ایجاد یک نقشه سایت را بیاموزید.

    در اینجا روش های مختلفی وجود دارد که می توانید درخواست کنید که نقشه سایت Google خود را نشان دهد:

    • نقشه سایت را با استفاده از  گزارش نقشه سایت ارسال کنید .
    • از ابزار پینگ استفاده کنید. یک درخواست GET را در مرورگر خود یا خط فرمان به این آدرس ارسال کنید و URL کامل نقشه سایت را مشخص کنید. اطمینان حاصل کنید که فایل نقشه سایت قابل دسترسی است: مثال:
        http://www.google.com/ping?sitemap=<full_URL_of_sitemap>  http://www.google.com/ping?sitemap=https://example.com/sitemap.xml
    • خط زیر را در هر نقطه از robots.txt فایل خود وارد  کنید و مسیر نقشه سایت خود را مشخص کنید. دفعه بعد که گوگل در سایت شما می خزد، متوجه خواهیم شد:
      Sitemap: http://example.com/my_sitemap.xml
منبع: https://support.google.com/webmasters/answer/6065812?visit_id=636773742100567353-3630811957&rd=1
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

خرید vpn با ip ثابت

خرید فیلترشکن موبایل

خرید vpn با ip ثابت