ارسال مبلمان و لوازم منزل به استرالیا

ارسال مبلمان و لوازم منزل به استرالیا

یکی از کشورهایی که محبوبیت زیادی در بین ایرانیان دارد استرالیا می باشد. به همین خاطر سالانه تعداد زیادی ایرانی به این کشور برای تحصیل و زندگی مهاجرت می کند. همه ما ایرانیان دوست داریم در هر کجای دنیا که زندگی می کنیم منزل خود را به سبک ایرانی بچینیم. به همین خاطر افرادی که به خارج مهاجرت میکنند همه به دنبال راهی هستند تا لوازم منزل خود را به آنجا انتقال دهند. همین امر موجب شده است که ارسال مبلمان و لوازم منزل به استرالیا متقاضیان زیادی داشته باشد. افراد زیادی این سوال را در گوگل جستجو می کنند که چگونه می توان مبلمان و لوازم منزل به استرالیا ارسال کرد؟ در جواب این سوال بهتر است بدانید راه های زیادی وجود دارند که شما می توانید از آن ها برای ارسال لوازم منزل خود به استرالیا استفاده کنید از جمله این راه ها شامل: هوایی، دریایی و زمینی می شوند که هرکدام مزایا و معایب خود را دارند.

شرایط ارسال مبلمان و لوازم منزل به استرالیا

توجه داشته باشید چون دولت استرالیا بسیار سخت گیر است نمی توان هر نوع لوازمی را به این کشور ارسال کرد. بنابراین اگر شما قصد ارسال مبلمان و لوازم منزل به استرالیا را دارید بهتر است با شرایط آن آشنا باشید.

مهم ترین وسایلی که ممنوعیت ارسال دارند

هنگامی که میخواهید بار به استرالیا ارسال کنید باید حتما با مواردی که ممنوعیت ارسال دارند آشنا شوید. زیرا اگر هر کدام از این موارد در بین بار شما وجود داشته باشند بار برگشت داده می شود.

میوه و سبزیجات تازه:  میوه و سبزیجات تازه اگر در بین بار شما وجود داشته باشد امکان کپک زدن آنها وجود دارد. بنابراین نمی توان آن ها را با خود برد. ولی توجه کنید که میوه خشک و سبزیجات خشک شده هیچ گونه ممنوعیتی برای ارسال ندارند.

گیاهان زنده: بسیاری از افراد علاقه زیادی به گل و گیاه دارند. به همین خاطر هنگامی که مهاجرت می کنند علاقه دارند آن هارا به همراه دیگر لوازم منزل با خود ببرند. اما بهتر است بدانید امکان ارسال گیاهان زنده به هیچ وجه وجود ندارد.

بذر های ممنوع شده: همانگونه که در بالا گفتیم دولت استرالیا بسیار در این رابطه سخت گیری است و اگر بذر های ممنوع در بین بار شما وجود داشته باشد برگشت داده می شود. به همین خاطر در گمرک ایران اجازه ارسال چنین چیزی به شما داده نمی شود‌.

حیوانات زنده: وابستگی به حیوانات خانگی امروزه در بین جامعه بسیار زیاد شده است و افرادی وجود دارند که این حیوانات را مانند فرزندان خود دوست دارند. اگر شما نیز حیوانات خانگی دارید و قصد مهاجرت به استرالیا دارید. بهتر است بدانید بین این دو مورد باید یکی را انتخاب کنید چون امکان ارسال حیوانات زنده به استرالیا وجود ندارد.

بنابراین اگر هر کدام از موارد بالا در بین لوازم انتخابی شما برای ارسال به استرالیا وجود دارد را حذف کنید تا با مشکل مواجه نشوید.

پاکسازی مبلمان و لوازم منزلی که قرار است به استرالیا ارسال شوند

هر گونه وسیله ای را که برای ارسال به استرالیا انتخاب کرده اید باید به خوبی تمیز شود برای مثال: مبلمان را باید به خوبی دستمال بکشید و جارو کنید سپس بسته بندی کنید. همچنین اگر قصد دارید فرش و موکت های خود را نیز ارسال کنید باید آن هارا به خوبی تمیز کنید سپس بسته بندی کنید. زیرا کوچکترین کثیفی اگر در بین  لوازم ارسالی شما وجود داشته باشد بعد از بررسی اولیه بار برگشت داده می شود‌.

بسته بندی درست وسایل

یکی از مهم ترین شرایطی که در رابطه با ارسال مبلمان و لوازم منزل به استرالیا باید توجه ویژه ای به  آن داشته باشید این است که تمام وسایل منزل و مبلمان شما باید به خوبی وکیوم و بسته بندی شوند. زیرا در صورتی که وسایل شما بسته بندی درستی نداشته باشند چون جابجایی زیادی صورت می‌گیرد حتما دچار مشکل می شوند و احتمال از بین رفتن آنها زیاد است. بنابراین شما باید برای جلوگیری از ضرر مالی خود حتما وسایل را به بهترین نحو ممکن بسته بندی کنید. اگر خودتان مهارتی در رابطه با بسته بندی وسایل ندارید بهتر است این کار را به یک شرکت ماهر بسپارید تا با خیالی آسوده وسایل را ارسال کنید.

دریافت بارنامه

شما باید قبل از ارسال وسایل حتما اقدام به گرفتن مجوز های لازم از گمرک بکنید و بارون را نیز دریافت کنید تا با مشکل مواجه نشوید.

چک لیست وسایل

همچنین باید یک چک لیست که شامل لیست تمام وسایل ارسالی شما میشود را تهیه و ترجمه کنید تا برای تحویل بار خود در استرالیا مشکلی نداشته باشید.

هزینه ارسال مبلمان و لوازم منزل به استرالیا

هزینه ارسال مبلمان و لوازم منزل به استرالیا بستگی

موارد زیادی دارد که ما چند مورد را برای شما بیان کرد ایم.

وزن و ابعاد مبلمان و لوازم منزل: وزن و ابعاد تاثیر زیادی بر قیمت ارسال این نوع از وسایل دارد. برای مثال هرچقدر مبلمان شما بزرگتر باشند نیاز است هزینه بیشتری برای ارسال پرداخت کنید.

فاصله جغرافیایی: فاصله جغرافیایی یکی دیگر از عوامل تعیین کننده قیمت ارسال مبلمان و لوازم منزل به استرالیا می باشد چون هرچقدر شهر انتخابی شما دورتر باشد هزینه بیشتری نیاز است پرداخت کنید.

جمع بندی

ما در این مقاله در مورد ارسال مبلمان و لوازم منزل به استرالیا صحبت کردیم و تمام شرایط و عوامل تاثیر گذاربرقیمت آن را نیز بیان کردیم. همچنین بهتر است بدانید مدت زمان ارسال مبلمان و لوازم منزل به استرالیا تنها به راه انتخابی شما برای ارسال بستگی دارد. چون راه هوایی در کمترین زمان و راه دریایی در بیشترین زمان وسایل را ارسال می کنند.

همه آن چیزی که برای دانستن، خواندن و آموزش نیاز دارید در آسمونی مهیاست، از دیدنی‌های ایران و جهان در گردشگری گرفته تا خواندنی های سبک زندگی و سینما و همینطور آموزش آشپزی؛ در کنار اطلاعات ضروری مربوط به مراکز شهری و خدمات شهروندی.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

خرید vpn با ip ثابت

خرید فیلترشکن موبایل

خرید vpn با ip ثابت