تبلیغات
گالری عکس

تبلیغات


ساب دامین و تاثیر آن روی سئو سایت

گوگل علاقه بسیار زیادی به ساب دامین ها دارد و استفاده از آن را روش مناسبی برای شکل دهی ساختار یک وبسایت می داند. گرچه امروزه افراد زیادی ما را از به کار بردن زیر دامنه (Subdomain) منع می کنند و ساب دامین ها را از رده خارج می دانند و در پی آن ایجاد فولدر را پیشنهاد می نمایند. اما این نمی تواند یک قاعده ی کلی باشد چرا که استفاده از ساب دامین مزایای زیادی را نیز دارا می باشد.


  • 0

۵ تکنیک مهم و تاثیرگذار بر سئو را بشناسید

بسیاری از کاربران تصور می‌کنند کپی‌رایتینگ و بهینه‌سازی موتور جستجو (سئو) دو تکنیک جدا از هم هستند. در حالی که این دو مفهوم در ارتباط با یکدیگر قرار دارند.

کپی‌رایتنیگ به تکنیک نگارش برای کاربر اشاره دارد. کپی‌رایتینگ راهکاری برای نگارش در حوزه تبلیغات و بازاریابی است. به عبارت دقیق‌تر کپی‌رایتینگ به منظور جلب نظر و سرگرم کردن کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرد. به‌طوری که کاربر مدت زمان بیشتری روی یک سایت بماند. در حالی که سئو در ارتباط با موتورهای جست‌وجو بوده و به تعامل بهتر با الگوریتم‌های مورد استفاده از سوی موتورهای جست‌وجو اشاره دارد. در واقع، کپی‌رایتینگ و سئو در تعامل با یکدیگر کار می‌کنند. در نتیجه بهتر است در زمان آماده‌سازی محتوا برای سایت‌تان به ترفندها و تکنیک‌های کپی‌رایتینگ و سئو توجه ویژه‌ای داشته باشید.
1.برای مخاطبان باید بنویسید

زمانی که درباره سئو فکر می‌کنیم به کلمات کلیدی یک مطلب و اندازه محتوا فکر می‌کنیم. باید بدانید الگوریتم‌های مورد استفاده از سوی موتورهای جست‌وجو تکامل یافته‌اند. موتورهای جست‌وجو به شدت محتوای شما را مورد بررسی قرار می‌دهند. آن‌ها می‌خواهند بدانند آیا محتوایی که شما برای مردم آماده می‌کنید قابل اعتماد هستند یا خیر. موتورهای جست‌وجو برای آگاهی پیدا کردن از این موضوع روی بازدیدکنندگان سایت شما متمرکز می‌شوند. این رویکرد باعث می‌شود تا سطح اعتمادسازی به محتوای شما بیشتر شود. رویکردی که در نهایت مورد استقبال هر دو طرف یعنی خوانندگان و موتورهای جست‌وجو قرار دارد. به نوبه خود، مردم زمانی که مطلب قابل اعتمادی از سوی شما دریافت کنند بازهم به سراغ سایت شما خواهند آمد.
به این شکل موتورهای جست‌وجو اطمینان حاصل می‌کنند شما محتوای درستی را تهیه کرده‌اید. علاوه بر این، موتورهای جست‌وجو هوشمند‌تر از قبل شده‌اند. چند سال قبل نتایج جست‌وجوی آن‌ها تنها با استناد به کلمات کلیدی که شما جست‌وجو کرده‌ بودید نشان داده می‌شدند. اما امروزه، آن‌ها می‌دانند زمانی که فردی درباره واژه‌ای همچون cellphone جست‌وجو می‌کنند ممکن است منظورش smartphone یا mobile phone باشد. در حالی که کلمات کلیدی هنوز هم با اهمیت هستند اما این محتوای یک مطلب است که بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد. به واسطه آن‌که در یک محتوا کلمات کلیدی مرتبط با یکدیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند.


  • 0

مزرعه لینک یا Link Farm چیست و چرا باید از آن پرهیز کرد؟

مزرعه لینک یا Link Farm چیست و چرا باید از آن پرهیز کرد؟

دنیای سئو و نتایج جستجو، از ابتدا تا امروز دچار تغییرات بسیاری بوده است. روش‌هایی که شاید تا همین چند وقت پیش از اهمیت بالایی برای رتبه گرفتن در نتایج جستجو برخوردار بودند، با یک تغییر ساده در الگوریتم گوگل به کلی منسوخ شدند. یکی از روش‌های عجیب و غریب برای بهینه‌سازی سایت ساخت لینک در مزرعه لینک یا Link Farm است.



  • 0

سئوی آسان یک نوشته وبلاگ کامل

سئوی آسان یک نوشته وبلاگ کامل
ما به عنوان یک وبلاگ نویس باید با اصول نوشتن یک نوشتۀ کامل آشنا باشیم. این اصول را ما می‌توانیم از جنبه‌های مختلفی در نظر بگیریم. اما چیزی که مهم است این است که تا جایی که می‌توانیم از جنبه‌های مختلفی یک نوشتۀ کامل تولید کنیم. به عنوان مثال اینکه ما روی بهینه سازی مطلب برای موتور جستجو، در کنار در نظر گرفتن مخاطب نهایی تمرکز کنیم. چیزی که شما در این مقالۀ آموزشی یاد خواهید گرفت، در نظر گرفتن نکاتی است که هنگام نوشتن یک مطلب باید در نظر بگیرید، تا نوشتۀ شما تا حد امکان بهترین باشد.

  • 85

الگوریتم Fred

به فِرِد سلام بگویید! جدیدترین بروزرسانی الگوریتم گوگل

فرد ( Fred ) آخرین به‌روزرسانی الگوریتم گوگل باعث شده که بسیاری از بازاریاب‌ها متحیر بمانند و در تلاش‌اند که ببینند دقیقاً چه چیزهایی عوض شده است.

این به‌روزرسانی در اواسط فروردین ۹۶ انجام شد و گوگل بنا به سبک خودش، ۳ هفته زمان گذاشت تا تایید کند که این به‌روزرسانی واقعاً اتفاق افتاده است. همان‌گونه که به‌روزرسانی برای بازاریاب‌ها نوعی کابوس است، اما فردی کروگر به‌عنوان نام این به‌روزرسانی مورد شوخی قرار می‌گرفت. تا این‌که Gary Illyes در توییتر خود از لقب فرد برای آن استفاده کرد و همین لقب برای آن ماند.

فرد چیست؟

پس از هفته‌ها گمانه‌زنی، فرد ( Fred ) ظاهر گردید. به‌نظر این به‌روزرسانی محتواها و بک‌لینک‌های کم‌کیفیت را هدف قرار داده است. فرد علیه سایت‌هایی عمل می‌کند که درآمدزایی را بر ایجاد تجربه‌ی خوب بر کاربران مقدم دانسته‌اند.



  • 85

پروتکل https تاثیر آن در سئو سایت چیست

  • 23 تیر 1396
  • 204
همانطور که می دانید، گوگل دوست دارد وبسایت ها امنیت بیشتری داشته باشند. به همین دلیل وبمسترها را تشویق می کند که سایت خود را با استفاده از پروتکل https ایمن کنند.

برای تشویق وبمسترها، گوگل اعلام کرده است که پروتکل https به عنوان یکی از فاکتورهای سئو سایت در نظر گرفته شده است و تاثیر کمی در رنکینگ خواهد داشت.

با وجود تاثیر بالقوه بر سئو، اکثر سایت ها از مهاجرت به https طفره می روند. تیم SEMrush محبوبیت پروتکل https در سال های اخیر را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده است. وب سایت های مورد مطالعه در این تحقیق از آمارهای منتشر شده توسط گوگل در سال گذشته و نیز اطلاعات منتشر شده توسط الکسا در رابطه با سایت های محبوب استفاده کننده از پروتکل https، انتخاب شده اند. این وب سایت ها حدود 25 درصد از کل ترافیک اینترنت را به خود اختصاص می دهند. همچنین بر اساس گزارش Statoperator حدود 10 درصد از یک میلیون سایت نخست الکسا  از پروتکل https به صورت پیش فرض استفاده می کنند.


  • 68
تبلیغات
کدهای زیباساز و ابزار
مطالب برتر