تشخیص عطر اصل از بدل با ساده ترین روش

تشخیص عطر اصل از بدل با ساده ترین روش

 

 

با خرید کردن از یک فروشنده معتبر تا حدود زیادی می توانید از خرید عطرهای تقلبی اجتناب کنید. بازارهای فروش متنوعی برای عطر و ادکلن ها وجود دارد از بوتیک های لوازم آرایشی گرفته تا فروشگاه های اختصاصی عطر و مهم است که مزایا و معایب خرید از هر کدام از آن ها را بدانید. فروشگاه ها همیشه امن ترین جا برای خرید عطر ادکلن ها هستند چرا که قادر هستید از نزدیک بسته بندی بطری ها را بررسی کنید و در صورت نیاز از مغازه دار سوال های تان را بپرسید. مزیت فروشگاه ها این است که مکان ثابتی دارند و اگر متوجه شدید که عطرتان تقلبی است می توانید آن را پس دهید. توجه داشته باشید که اگر از بازارهای روز که مغازه داران جای ثابتی ندارند و نیز از دست فروش ها خرید کنید در پس دادن عطر تقلبی دچار مشکل می شوید.

 

مهم ترین معیار عطر اورجینال

 

همیشه به دقت بطری عطر را قبل از خرید آن بررسی کنید و درصورت امکان اطلاعات تماس فروشنده را بگیرید. در پرسیدن سوالات مستقیمی که در ادامه توضیح داده می شود راحت باشید. برای مثال «می توانید بچ نامبر این عطر را به من بگویید» و «می توانید عکسی از متن پشت جعبه عطر به من نشان دهید» و غیره. اگر می خواهید از فروشگاه های آنلاینی چون eBay یا Amazon عطر ادکلن بخرید باید محصول و نظرات کاربران را بررسی کنید. اطمینان یابید که فروشنده حساب پای پال وریفای شده دارد، چرا که دارندگان حساب پای پال وریفای شده مجبورند اطلاعات تماس دقیق شان را افشا کنند.

 

 

انتخاب عطر اورجینال

اگر از فروشگاه های اینترنتی عطر و ادکلن مانند شیکولات خرید می کنید. ببینید که در سایت آدرس و شماره های مشخص و دقیقی ذکر شده یا نه. آیا فروشنده اطلاعات تماس چندین راه ارتباطی آنلاین خود از جمله ایمیل، تلگرام، یوتیوب، گوگل پلاس و…خود را ذکر کرده است. آیا امکان بازگشت محصول دارد؟ از فروشگاه هایی خرید کنید که حتما نماد اعتماد الکترونیکی داشته باشند. دارای سایتی با ظاهر و طراحی شکیلی هستند و قسمت های مختلف سایت به خصوص بخش های اصلی آن بدون هیچ غلط املایی و دستوری هستند. مطمئنا فروشگاه های تقلبی چون می دانند دوامی ندارند روی طراحی و زیبایی سایت خود هزینه ی چندانی نمی کنند.

 

راهنمای خرید عطر کرید اونتوس

وب سایت تولیدکننده عطر کرید اونتوس را چک کنید تا ببینید آن ها اطلاعات کافی در زمینه بسته بندی، بطری و جای بارکد عطر ارائه کرده اند یا نه. به علاوه می توانید در فروشگاه های معتبر بطری و نحوه سلفون کشی عطر مورد نظرتان را مشاهده کنید تا وقتی که آن را به صورت اینترنتی از فروشگاه آنلاینی خریداری کردید بدانید با چه نوع بسته بندی مواجه خواهید شد.

جعبه‌ی بسته‌بندی‌ عطرهای واقعی از مقواهای باکیفیت ساخته می‌شوند و طراحی آنها به‌گونه‌ای است که عطر را از صدمه دیدن محفوظ نگه‌ می‌دارند. به‌همین‌دلیل، ساختار درون جعبه‌ی عطر دیویداوف زینو هم طوری ساخته می‌شود که بطری عطر را در جای خود و بدون حرکت نگه‌ دارد. مقواهای این جعبه‌ها هم معمولا سفید هستند، نه متمایل به خاکستری.

 

اشتباهی که می‌توان در خرید ادکلنانجام داد، خرید آن از مکان نامعتبر است. پس از خرید ادکلن از بساطی‌های بزرگ یا فروشگاه نامعتبر درست نیست. در واقع فروشنده هم عامل مهمی در خرید ادکلن اصل محسوب می‌شود. در این موقع خریدار هم پول خود را از دست‌داده‌ استو هم یک ادکلن نامرغوب دریافت کرده است که شاید قابل‌ استفاده هم نباشد چه برسد که بتوان آن را هدیه داد.

تقلبی‌ترین عطر و ادکلن‌ها کدام‌ها هستند؟

یکی از راحت‌ترین علامت‌هایی که می‌توانید ادکلن تقلبی را از روی آن شناخت؛ وجود بوی الکل در ادکلن هست؛ در چنین حالتی شک نکنید که آن ادکلن اصل نیست. البته افرادی که این روزها اقدام به تولید ادکلن تقلبی می‌کنند معمولاً زرنگ‌تر از آن هستند که چنین اشتباهی بکنند، ولی به‌هرحال بوی الکل در عطر و ادکلن یکی از نشانه‌های آشکار تقلبی بودن کالا است.

 

تعدادی کمپانی‌مشهور وجود دارد که فرمول ادکلن خودرا به شرکت‌های گمنام‌تر با مبالغی و به‌طور قانونی می‌فروشند و آن شرکت‌های کوچک همان رایحه ادکلن اصلی را با موادی ارزان‌تر برای کشورهای جهان‌سومی تولید می‌کنند. به‌عنوان‌مثال شرکت‌هایی مثل Smart ،Ajma ،Rio ادکلن‌ها تقلبی محسوب نمی‌شوند (به‌خصوص که این شرکت‌ها اسم خودرا روی محصولات به‌وضوح می‌نویسند)، ولی باید مطلع باشید که اورجینال هم نیستند و باقیمت ارزان‌تری به بازار عرضه‌شده‌اند.

نکات نهایی خرید عطر

چهارم: باور غلط دیگر این است که عطری اصل میباشد که دارای لیبل وزارت بهداشت باشد، این مساله تصور اشتباهی است ، چرا که خیلی از عطرها هستند که به صورت مسافری و پروازی به داخل کشور می آیند ولی ارجینال هستند تفاوت عطر لیبل دار و بدون لیبل تنها در قیمت آن است و قاعدتا عطر لیبل دار گرانتر است. بطور مثال برند Chanel کلا دارای لیبل نمیباشد و فقط به صورت پروازی وارد میشود و همه ی عطرهای لالیک آن بدون لیبل در بازار موجود است.

دسته ی اول: شاید لفظ کپی برای این دسته مناسبتر باشد چون این عطر ها کاملا قانونی و بهداشتی تولید میشوند، کمپانیهایی مثل Rio-Smart-Ajmal-… فرمول ساخت عطرهای معروف را خریداری نموده و آن را با هزینه ی بسیار کمتری تولید میکنند و به بازار عرضه مینمایند ، این عطرها کاملا قانونی میشوند و بیشتر برای مصرف کشورهای جهان سوم و اشخاصی که قدرت خرید عطر میس جوردانی ارجینال را ندارند روانه ی بازار میشوند. ما با این دسته مشکلی نداریم چرا که اصولا این کمپانیها به دنبال تقلب نیستند و نام خود را هم بر روی جعبه و هم بر روی شیشه درج مینمایند و به راحتی قابل تشخیص میباشند.مثلا عطر اجمل سکریفایس که یک کپی از عطر آلین میباشد و میان خانمهای ایرانی طرفدارهای زیادی دارد یا عطر ریو آوایتوس که یک کپی از اونتوس اصل است.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

خرید vpn با ip ثابت

خرید فیلترشکن موبایل

خرید vpn با ip ثابت