حفاظ درب اپارتمان آکاردئونی، نرده پشت درب ضد سرقت

حفاظ آکاردئونی آهنی ( Apartment anti-theft Accordion protector ) به نوعی درب گفته میشود که مانند حفاظ پنجره جهت ایجاد امنیت و حفاظت در آپارتمان نصب می شود با این تفاوت که از درب ورودی محافظت می نماید و امروزه کاربرد این درهای آکاردئونی آهن سازه بسیار بالاتر رفته و در موارد بسیار زیادی مانند مغازه ها ، انباری ها ،اماکن اداری و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد . درب های آپارتمانی با پیشرفت تکنولوژی از جنس های مختلف ساخته شده و به راحتی می توان بر روی آنها طرح های مختلف و متنوع حافظ درب آهنی را اجرا و همچنین دستمان در انتخاب رنگ بندی این درب های ضد سرقت بسیار باز است . همچنین می‌توان حفاظ آهنی درب آپارتمان را بر روی درب های ضد سرقت نیز نصب و یا از قفل های مخفی داخل و قفل سنتی مانند کتابی استفاده کرد.

اگر درب ضد سرقت به جای ۱۳ زبانه ۳۰۰ زبانه هم داشته باشد، وقتی سارقین توپی قفل را تخریب می‌کنند، تمام زبانه‌ها را به عقب می‌کشند و درب ضد سرقت از هر نوعی که باشد در چند ثانیه باز می‌شود. پس بهتر است حفاظ درب آکاردئونی به صورت سه لایه پرچ مخفی روی درب‌های ضد سرقت نصب شود زیرا از هیچ طریقی امکان باز شدن از طریق توپی زنی، دیلم زنی، شاه کلید یا هک را ندارد.

یکی از مزیت های درب اکاردئونی نسبت به درب های ضد سرقت ضریب اطمینان بالای آنها می باشد. نقص درب ضد سرقت در قسمت قفل آنها میباشد که عملا در برابر سارقان باعث شده است از ضد سرقت بودن تنها اسم آن را یدک بکشد.

حفاظ درب آپارتمان آکاردئونی طرح‌های گوناگونی دارند که از ساز آکاردئون گرفته شده‌اند و جهت جلوگیری از هدررفت فضا بسیار مناسب می‌باشند. درب‌های آکاردئونی یا اصطلاحا تاشو حفاظ‌ های امنیتی سبک و کم وزنی هستند که بدون ریموت هم به راحتی قابل استفاده اند و از استحکام بالایی برخوردارهستند. رنگهای مورد استفاده به صورت کوره ای معمولا در طیف رنگی درب و محل مورد نظر کارفرما می باشد. همچنین تمامی درب‌ها با بهترین رنگ ها از نظر کیفیت و ماندگاری صورت می‌گیرد.

نقص درب‌های ضد سرقت نسبت به درب آکاردئونی در قسمت قفل آنها می‌باشد که ضعف آن در برابر سارقان باعث شده است از ضد سرقت بودن تنها اسم درب ضد سرقت را یدک بکشد. باید گفت که همه این وسایل ضد سرقت باعث می‌شود که تایم سرقت منزل بالا رود. هر کدام از این تجهیزات موجود نباشد سرقت برای سارق راحت‌تر و تایم سرقت کمتر خواهد بود.

مرکز فروش درب آکاردئونی آهنی  و انواع نرده حفاظ ساختمان در بازار آهن تهران است.

تلفن های تماس

۰۹۱۲۷۸۰۰۶۰۳

۰۹۱۲۸۰۴۷۶۹۴

۲۲۵۰۳۸۴۶-۰۲۱

نرده حفاظ آهن سازه تولیدکننده انواع حفاظ درب آکاردئونی کشویی و در کرکره ای آپارتمان و حفاظ پنجره و حفاظ روی دیوار از جمله حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ بوته خار، حفاظ لیلیوم، حفاظ نیزه ای و …

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

خرید vpn با ip ثابت

خرید فیلترشکن موبایل

خرید vpn با ip ثابت